For job seekers
PRÁVNÍ ASISTENTKA pro americkou společnost
Pro našeho klienta, významnou mezinárodní právní společnost, hledáme uchazeče/uchazečku na pozici PRÁVNÍ ASISTENTKY.
Právní asistentka je administrativní a organizační podporou čtyř až šesti právníků (v rámci týmů je několik cizinců).
Hlavní zodpovědnosti:
- Přepis a kontrola smluv, jejich formátování a finalizace konečné podoby smlouvy
- Úprava právních dokumentů, porovnávání smluv a zapracovávání oprav (veliká část smluv je v anglickém jazyce, naučíte se zde zejména právní terminologii, ale je již potřeba, aby Vaše angličtina byla minimálně na úrovni B2/C1)
- Komunikace s klienty (telefonická i písemná)
- Vedení diáře právníků
- Organizace seminářů pro klienty
- Organizace a příprava schůzek s klienty a veškerá související podpora včetně zajištění místnosti, občerstvení, prezentací, účasti, atd.
- Příprava a vyúčtování služebních cest
- Komunikace napříč společnosti k zajištění plynulého chodu a efektivity celého oddělení
Úspěšná uchazečka musí splňovat následující podmínky:
- Velice dobrá znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2/C1
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčí (některé smlouvy jsou v českém jazyce)
- Psaní hmatovou metodou
- Předchozí pracovní zkušenost na pozici asistentky / sekretářky
- Hledáme uchazečku, která je pečlivá, má logické uvažování, je pozitivní, rychlá a ráda se učí nové věci
Nabízíme Vám stabilní zaměstnání v příjemném kolektivu v centru Prahy, nadstandardní finanční ohodnocení, zaměstnanecké benefity (např.: multisportkarta, příspěvek na penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, různé firemní akce, atd.).
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete svůj životopis Zuzaně na This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it