For job seekers
Office Manager pro významnou advokátní kancelář
Embeded: Monday, 25 October 2021
Locality: Praha
Field: Administrativa
Description:
Naším klientem je významná právní kancelář se sídlem v moderní budově na Praze 4. V současnosti vyhlašují výběrové řízení na pozici Office Manager.
Hlavním cílem této pozice je zajistit plynulý chod advokátní kanceláře po administrativní a organizačně-provozní stránce. Kancelář má přibližně 30 spolupracovníků.
Náplň práce:
- kompletní zastřešení HR kanceláře
- nábor zaměstnanců, entry/exit, smluvní zajištění, evaluace a koordinace
- welcome day – příprava pracovního místa, zaškolování
- příprava interních manuálů/směrnic/memorand pro spolupracovníky
- vedení a koordinace administrativního týmu (12 zaměstnanců)
- evidence docházky
- kooperace s finanční manažerkou a fakturantkou
- hr marketing
- účast na veletrzích pracovních příležitostí
- teambuilding, významná jubilea apod.
- kompletní provoz kanceláře
- řízení dodavatelských vtahů, budgeting
- komunikace s pronajímatelem, nájemní smlouva
- facilitace management
- běžné provozní záležitosti denní povahy
- fit-out kancelářských prostor
- PO, BOZP
- a další agenda spojená s chodem kanceláře
Úspěšný uchazeč by měl splňovat následující požadavky:
- Předchozí pracovní zkušenost s vedením týmu, praxe z advokátní kanceláře vítána
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (v písemné i mluvené formě)
- Znalost anglického jazyka minimálně na mírně pokročilé úrovni
- Výborná znalost MS Office
- Hledáme rozhodnou a samostatnou osobu, která umí pracovat na více úkolech zároveň, nebojí se zodpovědnosti, umí řídit a motivovat tým. Zároveň by tato osoba měla být diplomat se strategickým uvažováním a proaktivním přístupem, neměla by jí však chybět empatie a schopnost řešit problémy s lehkostí.
Nabízíme Vám:
- stravenky,
- notebook,
- mobilní telefon,
- teambuilding,
- občerstvení na pracovišti,
- moznost bonusu,
- 5 týdnů dovolené
- jazykové kurzy atd.
Pokud Vás pozice zaujala, prosím, zašlete svůj životopis Zuzaně na This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it