For job seekers
Back-Office Assistant / Jr. Office Manager.
Pro našeho významného klienta, zahraniční společnost se sídlem na Praze 5, která působí v oblasti antistatického nábytku, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Back-Office Assistant / Jr. Office Manager.
Jedná se o administrativní pozici, kde je potřeba pečlivost, smysl pro detail, schopnost dotahovat úkoly do konce a efektivně komunikovat s interními i externími partnery. Společnost má do deseti zaměstnanců, možnost profesního růstu je tudíž omezená. Hledáme někoho, kdo chce pracovat jako Office Manager a na této pozici zůstat delší dobu.
Náplň práce:
- Příprava podkladů pro účetní firmu, vedení pokladny
- Administrativní a organizační zajištění chodu kanceláře
- Komunikace s vybranými dodavateli
- Správa a aktualizace ERP systému
- Příprava firemních podkladů a materiálů
- Správa a archivace dokumentů
- HR podpora, zajištění kompliance s BOZP, školení zaměstnanců
- Pravidelný reporting – státní instituce
- Podpora vedení společnosti
Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání (ekonomického směru)
- dobrou znalost anglického jazyka – nezbytné pro komunikaci s mateřskou společností
- dobré komunikační dovednosti, příjemné vystupování, ochota se dále vzdělávat
- schopnost pracovat samostatně, chuť věci řešit a posouvat dále
Nabízíme:
- motivující platové ohodnocení
- zázemí prosperující nadnárodní společnosti
- zaškolení do pozice a možnost osobního růstu
- pohyblivou pracovní dobu (core hours)
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days, možnost občasné home office
- místo pracoviště Praha 5
- mobilní telefon
- stravenky
Pokud Vás pozice zaujala, zašlete svůj životopis Zuzaně na This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it